KARKONOSKIE SIODŁO

Karkonoskie Siodło to miejsce klimatyczne ze wspaniałą domową atmosferą. Nasz dom położony jest w pobliżu Karpacza. Z ganku rozciąga się piękny widok na masyw Śnieżki. Bliskość tras rowerowych oraz turystycznych zachęca do częstych wycieczek i aktywnego wypoczynku.   To miejsce skupia w sobie wszystko to co kochamy: góry, przyrodę i konie. Powstało z naszych pasji i jest realizacją naszych marzeń.   Zapraszamy – z radością odkryjemy przed Państwem uroki Karkonoszy.

Karkonoskie Siodło Małgorzata i Piotr
Karpacka 99A,  58-533 Kostrzyca k.Karpacza
50*48,007N 15*48,012E
W planowaniu dojazdu,prosimy wpisać współrzędne.
tel:
+48 530 801 440
+48 668 151 753
kontakt@karkonoskiesiodlo.pl

JAK SIĘ DOSTAĆ
Z ulicy Camp66,skręcamy w lewo w stronę Ściegien,następnie w Ściegnach kierujemy się w stronę Kowar,dalej prosto.Po minięciu mostu skręcamy w pierwszą w lewo,dalej prosto parę minut jesteśmy na miejscu.( 3,5 km)

CZAS:samochodem 10 min,pieszo 44 min, rowerem 13 min
DLA DZIECI; odpowiednie
PORA ROKU: latem i zimą

U LUIZY

Agroturystyka „U Luizy” to idealne miejsce do wypoczynku rekreacyjnego siodle, dla osób zaawansowanych jak i początkujących. Dla zainteresowanych organizujemy rajdy konne oraz wycieczki po Dolinie Pałaców i Ogrodów. Z końskiego siodła będziecie mogli oglądać panoramę Karkonoszy, a gdy zechcecie zejść na ziemię czekać na was będą blisko piesze szlaki w góry.

Gospodarstwo Agroturystyczne „U Luizy”
ul. Wojska Polskiego 29a
58-533 Mysłakowice
woj. dolonośląskie k/Karpacza
tel. 0 75 713 – 14 – 62
tel.kom. 0 607 – 708 – 210
email: info@uluizy.pl

GPS – N: 50° 49′ 29″ E: 15° 46′ 30 lub 50.824823, 15.775142
Z ulicy Widokowej,skręcamy w prawo po przejechaniu 4,5 km skręcamy w lewo po około 100m jesteśmy na miejscu.
CZAS: samochodem 5 min,pieszo około 1h,rowerem 17 min.
DLA DZIECI: odpowiednie
PORA ROKU: lato zima

=================================================================================
STAJNIA PARKITNY

Hodowla koni to nie tylko pokolenia koni, lecz również naszej rodziny. Konie hodowane są w naszej stadninie w oparciu o najlepsze linie koni sportowych na świecie. Warunki w których żyją i dorastają są zbliżone do naturalnych a pastwiska są bogate w różnorodną roślinność i zioła. Bogactwo pożywienia, duża ilość ruchu i nasza miłość do koni czynią je wyjątkowymi.

Konie Parkitny
Jazdy konne
tel.: +48 693 579 402

JAK SIĘ DOSTAĆ
Z Camp66,kierujemy się w lewo w stronę Ściegien,w Ściegnach na skrzyżowaniu skręcamy w lewo i kierujemy się w stronę Kowar.W Kowarach skręcamy w prawo w ulicę Ogrodową,następnie prosto ul. Staszica, dalej prosto ul.Waryńskiego,następnie prosto ul Kowalską i ul Wiejską po 7,6 km jesteśmy na miejscu.