Krucze Skały

• Krucze Skały to grupa skalna z filarami sięgającymi do 25 m wysokości. Występują tutaj  duże skupiska pegmatytów z kryształami cennych minerałów: korundów, szafirów i turmalinów.
Krucze Skały stanowią centrum wspinaczkowe obejmujące kilkadziesiąt tras o różnym stopniu trudności.Wierzchołek jednego z filarów stanowi także dobry punkt widokowy na Karkonosze.

JAK SIĘ DOSTAĆ
Docieramy z głównej ulicy Karpacza -Konstytucji 3 Maja , skręcamy w  ul. Obrońców Pokoju,  po przejechaniu ok. 1,5 km dojeżdżamy do skrzyżowania z ul. Skalną i ul. Wilczą. Tu skręcamy w prawo i po 20 m w lewo w drogę szutrową, która biegnie wzdłuż ogrodzenia OW Krucze Skały. Samochód parkujemy w widocznej po lewej stronie zatoczce pod świerkami. Stąd przechodzimy przez most na Płomnicy i po 2 minutach jesteśmy na Kruczych Skałach
CZAS: samochodem 7 min,pieszo 38 min, rowerem 11 min.
PORY ROKU: lato

==============================================================================
Sokoliki

• Sokoliki  – idealne miejsce wspinaczkowe
Sześcio wierzchołkowy masyw składający się z Krzyżnej Góry (654 m n.p.m.), wzgórza Sokolik  (623 m n.p.m.), Browarówki (510 m n.p.m.), Rudzika (500 m n.p.m.) Łysej (490 m n.p.m.) oraz Buczka (456 m n.p.m.) na północno-zachodniej krawędzi Rudaw Janowickich w Sudetach Zachodnich,.
Znajduje się tu znaczne nagromadzenie skałek, blokowisk, pojedynczych bloków.  Znajduje się tu schronisko Szwajcarka, obozowisko wspinaczy oraz niewielkie pozostałości zamku Sokolec pod Krzyżną Górą.  Jeden z częściej odwiedzanych rejonów wspinaczkowych. Często służy jako baza treningowa przed wspinaczką w Tatrach z racji podobieństwa budowy skał.
Trudności dróg: trudności dróg do VI.7, duży wybór dróg o trudnościach V-VI.2Wystawa ścian: wschodnia,zachodnia,północna i południowa – odległość od Kempingu 20km

JAK SIĘ DOSTAĆ
Z Camp66,jedziemy do Ściegien,następnie kierujemy się w stronę Kostrzycy,dalej do Bukowca,a potem do Krogulca.Dalej Karpniki ul.Rudawską,po czym skręcić w lewo ul.Kościelna dalej prosto jesteśmy u celu.(12,9km)
CZAS: samochodem 23 min, rowerem 52 min,pieszo 2,50 min
PORY ROKU: lato

===============================================================================
ŚCIANKA WSPINACZKOWA POCHYLNIA

Ściana wspinaczkowa Pochylnia w Jeżowie Sudeckim obok Jeleniej Góry, to fantastyczna atrakcja ruchowa dla każdego, zróżnicowana pod względem poziomów trudności i kątów nachylenia tras wspinaczkowych. To miejsce, gdzie powspina się każdy, mniej lub bardziej zaawansowany wspinacz, dziecko lub dorosły.

Na 307 m2 powierzchni, przypominającej skalne piaskowcowe, wytyczono za pomocą specjalnych uchwytów ponad 150 różnych dróg wspinaczkowych, od formacji połogich do przewieszonych oraz logicznie oznaczonych tym samym kolorem.

Użytkownicy ścianki mogą przeszkolić się z metod asekuracji, wynająć instruktora, wypożyczyć lub kupić pełny sprzęt wspinaczkowy, a nawet zorganizować grupowe imprezy, typu urodziny. Wyłożone pianką polietylenową podłoże hali wspinaczkowej, profesjonalne zabezpieczenia oraz doświadczeni instruktorzy zapewniają bezpieczeństwo i fantastyczną zabawę w ruchu.
+48 724 899 484
Polna 30
58-521 Jeżów Sudecki

Ulgowy         10-16 zł
Normalny 18 zł
Rodzinny 28-56 zł

JAK SIĘ DOSTAĆ
Z ulicy Widokowej,skręcamy w prawo i jedziemy w stronę jeleniej Góry.Dalej jedziemy prosto DW 367,następnie wjeżdżamy w drogę 3,a potem skręcamy w prawo w ul. Kiepury,dalej prosto,aż do Hali Wspinaczkowej.(20 km)